Incydent z przesyłką – kto ponosi odpowiedzialność

PROBLEM Zespół Orzekania o Niepełnosprawności wysłał decyzję klientowi Pocztą Polską za potwierdzeniem odbioru. Do nadawcy nie wróciła zwrotka. Klient twierdzi, że nie otrzymał decyzji i zwrócił się o duplikat. Poczta utrzymuje, iż zapisane jest w systemie, że przesyłkę dostarczyła i w związku z COVID-19 klient nie musiał osobiście podpisywać zwrotki, mógł potwierdzić listonosz. Jednak ZON nie otrzymał zwrotki, dwa razy reklamował sprawę i dalej nic. Czy w takim przypadku naruszenie powinien zgłosić ZON, czy Poczta, która nie ma dowodu na dostarczenie poza zapisem w systemie?

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji RODO w sektorze publicznym
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji RODO w sektorze publicznym

ZOBACZ OFERTĘ