Loteria dla mieszkańców gminy – jak poprawnie zorganizować 

PROBLEM Gmina zleciła firmie X przeprowadzenie loterii dla mieszkańców gminy. Firma ta uzyskuje zezwolenie na loterię jako organizator. Gmina funduje nagrody i nie ma dostępu do danych uczestników loterii poza wręczeniem nagród. Firma X zrealizuje loterię za pomocą strony internetowej, gdzie wpisywane będą dane, takie jak: imię, nazwisko, PESEL oraz miejscowość wskazana w PIT. Następnie system przyzna uczestnikowi numerek i ten numerek będzie brał udział w losowaniu fizycznym. Czy w takim przypadku administratorem danych osobowych będzie gmina, czy firma, której zlecono przeprowadzenie loterii?  Ponadto, czyPESEL jest niezbędny do realizacji celu przetwarzania danych osobowych? Może zamiast PESELU można wykorzystać adres zamieszkania? Czy gmina będzie przekazywała dane osobowe mieszkańców firmie X w celu promocji loterii? 

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji RODO w sektorze publicznym
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji RODO w sektorze publicznym

ZOBACZ OFERTĘ